9/18/09

Juggalos are like so elusive.

The gf and I were downtown yesterday for happy hour when we stumbled upon this huge gang rally. Seemed a bit strange because it was happening right out in the open in broad daylight. I always thought gangs rallied in parks at night. (The Rolling 30s Bloods have theirs at South High's football field.) What's weirder is that it appeared as though First Avenue might have even been hosting the event.


After asking around, we were told that this gang is called the Juggalos and that the leaders of the gang, (Which go by a different name. We'll get to that in a minute.) had rented the place out for the night. Man, I knew times were tough for local venues, but renting your place to a gang rally seems like more trouble than it's worth. Anyway, apparently Juggalos love doing meth and drinking really shitty soda. Also, instead of wearing colorful bandannas, they paint their faces to look like a white trash version of the Crow. As I was parenthesizing a few sentences ago, the leaders of the Juggalos go by a different name. They call themselves the Insane Clown Posse. But from what I gather, ICP is just two dudes. It's very confusing because the word posse is generally defined as a large group of people with a common interest. And why would the rest of the gang not also be called Insane Clown Posse instead of Juggalos? Whatever. There is quite a great deal of mystery surrounding this gang. Perhaps the most curious of which, being their inherent inability to be photographed clearly. You know how it is when you want to take a picture of a dog or a cat or a baby and right when you think you have it all set up, they go and move? Well Juggalos are they same way. Check this out...




Even advertising (which, I might add, they are not shy about) for the leaders of the gang, comes out fuzzy in a photograph...


The gf was thinking that Juggalos are a vampire gang or, at the very least, shapeshifters and that's why they don't show up in pictures. But I blew her whole theory when I pointed out that it was still light outside. Duh. Personally, I think that they are too jacked on the aforementioned sugar and soap-dope to sit still. I put my camera on the sports setting and stalked these little tweakers until I could finally get a clear shot. Of course it had to be from across the street and on the sly. I aint lookin' ta fuck wit' no gangtas.


*Update: Get this! Insane Clown Posse is also a rap group. Who knew? They named an album after a one of my favorite pro-wrestlers, so you know I'm down. Consider me a Juggalo in training...

21 comments:

  1. I get it, its sposta be funny, right.

    ReplyDelete
  2. stop posting so late in the day...but dont stop posting. this IS some funny shit.

    ReplyDelete
  3. yo i thawt u down wit Sur13 ese'

    ReplyDelete
  4. Juggalos Drink Fag-OSeptember 18, 2009 at 4:26 PM

    This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. btw milenko and malenko are dif spelings.

    ReplyDelete
  6. Juggalo is the new punk rock.....of NINETYNINETYSEVEN.

    ReplyDelete
  7. ok first your stupid it wasnt a "Gang Rally" as you put it! It was a damn concert you fuckin dumbass!

    ReplyDelete
  8. Juggalos Drink Fag-OSeptember 21, 2009 at 2:37 PM

    ^ hey n00b, uhmmm yeah, i think he was joking. don't get all butt-hurt.

    ReplyDelete
  9. fuck you u pice of shit please remove my picture from your web site you do not have my consent and calling me a meth head what the fuck check your facts fucker!

    ReplyDelete
  10. ok first of all you need to talk to a juggalo to get your shit strait i dont know who u got your shit from but they are wrong about everything!
    u said that juggalos are like cats dogs babys ect when u get all set up to take a photo they move. well it would help if u did set your shit up to take the photo and asked me to take the photo but u didnt u just drove in your car like a bitch driving past me as you took the photo thats why the image is blurry you dumbass!!! you need to get you shit right i am in the top photo with my husband we have a child together and for you to say that the juggalos are all meth heads and that we are in a gang wtf you went way past the line if i was to look at you i would say you look like a fag that has a girlfriend as a cover up see what happends when people judge you by the way you look. its stupid!

    ReplyDelete
  11. Yo im a juggalo and i feel fucking offended by this shit! You wouldnt say that shit to our face bitch! Yes we are freaks and we are proud to be freaks. Ur a pussy ass bitch that aint got no life than to post shit about ppl. MCL Homies
    Whoop whoop

    ReplyDelete
  12. "You wouldnt say that shit to our face bitch!" says the Anonymous Internet Commentor.

    Hey Dipshits, it's called sarcasm. Ever heard of it? Here's the deal: I AM A JUGGALO! Have been ever since Carnival of Carnage came out. I was a senior in high school. Excuse me, may I ask, what were you doing back then? How old were you? I was at the Gathering this year. Have been EVERY YEAR! How about you? If it isn't obvious, this post is just me, making fun of myself. How dare you guys call yourselves ninjas. Ninjas are smart enough to recognize a self-referential joke when they see one. Also, this post is like over a month old! Get over it already. Hamdogs to those that got this, a big stinky turd for the fake-ass jr. high kids that can't take a joke.

    MMFWCL!

    ps-thanks for checking out HotDogDayz!!! It is very much appreciated!

    ReplyDelete
  13. This is retarded, the ignorance burns my eyes! Plus if you only knew. MFWACL JRBxWSL

    ReplyDelete
  14. Funny thing is alot of people do see us as a gang or a cult. The fuckin' FBI even sees us as a gang. There's alot of hatred out there for Juggalos but it's all just preference. I don't hate on the next person for listening to Shania Twain. (You know you do, don't be embarassed.) Alot of it comes from the fact most "Juggalos" look dirty as hell and have been wearing the same shirt since Carnival of Carnage. We make ourselves look ignorant.

    ReplyDelete
  15. iight heres the deal, there are a lot of fakes out there. Lo's n lette's should have the ability to figure this out. Most do and mad ass props to those who do. I agree with bikenewblack, man i make fun of juggalos on a daily basis, and ya know what? I AM STILLA LO! Been down for 4 years now, sure i had a late start, but i had a fucked up life and wasnt allowed to listen to 'swearing rap that advertised killing' being 18 now having my own mind and my own life, my entire phone is filled with lo's n lette's, i have Faygo parties damn near every week, havent been to a GOTJ but plan to this year but may not afford it, but i can tell you this i'll see all the Fam in 2011 and 2012 for sure..

    WHOOP WHOOP
    MMFWCL FAM

    ReplyDelete
  16. Ima juggalo, but i think this shit is funny.

    to put it simply for people who are not a juggalo or dont know what it is: compare an icp concert to a kiss concert. lots of weirdos with painted faces, blood, minus the platform boots (the females usally wear those, but fuck that, concerts arent for platforms).

    We're the weirdos that didnt fit anywhere else. BTW, im a short mixed chick, im not white, and ive never lived in a trailer. ive graduated high school, and on occasion i paint my face and drink shitty soda with a smile on my face. :)

    -Blexy

    ReplyDelete
  17. look Fuck allwho dis on Juggalos alright ive been down since riddle box but still when people say the wrong thing i back my family up !!!! it dont make us a fuckin gang..... nah were just a family whos down to ride wit homies

    WHOOP WHOOP MMFWCL FAMILY

    ReplyDelete
  18. BTW my name is JUSTIN and that comment above is mine my nickname is LOONY andi am a reject who got accepted into a family

    ReplyDelete
  19. juggalo sense birth. WHOOP WHOOP!!!!

    ReplyDelete
  20. were not meth heads get yo mother fucker facts straight or ill have to kick yo ass!

    ReplyDelete